Tuesday, December 9, 2008

Joe Wolverine And Daniel Joe



2 buah filem yang pada asalnya bukanlah pelakon kini. Inilah pelakon sebenar. Joe Isa, berasal dari Perlis.

Disebabkan tempat tinggal yang jauh dan lokasi penggambaran yang memakan masa terlalu panjang, pengetua tak lepaskan....jadi kembali lah aku membawa kenangan tu...

HIKHIKHIK

4 comments:

UdangJanggut said...

Aku pun rasa macam tu dia orng memang buat nanya kt hg heeeeee

jebat said...

woit bagi aku gambo james bond tu aku wat smula...

perfectwater75 said...

salam...
ni yang tak tahan, bila tengok muka james bond dah tukar dekat2 dengan sahabat yang seorang ni...bro, lu kena ajar wa juga la sebab nak tukar juga muka datuk K jadi datuk L

Nimsaroj said...

hehehe...leh. xdak masalah. ilmu xleh kedekut...hang call la aku bila free2 kita p putra palace ka..hehehe

Popular Posts