Monday, December 22, 2008

Sesi Persekolahan 2009..




Aku sudah pun dimaklumkan akan bertukar ke SMK Abi bagi sesi 2009, aku pun membuat persediaan untuk manghadapi sesi persekolahan akan datang ini.

Pada hari ini aku ke SMK Perlis. Sekolah yang sedia maklum penuh dengan onak dan duri. aku dan kawan2 berjihad ke arah membentuk pelajar yang berdisiplin dan keadilan terhadap warganya...xlupa, Azlee, Syed, Asri, Naga, Rizal, Kamarul dan ramai lagi...apa yang mengejutkan aku ialah aku pertukaran aku ke SMK ABI dibatalkan...aku hairan dan rasa kecewa...satu surat diserahkan kepada aku, arahan pembatalan ke SMK ABI dan aku ditempatkan di SMK Dato' Ali Ahmad untuk sesi 2009.

SMK Dato' Ali Ahmad adalah SMK SERIAB pada asalnya SMK SERIAB adalah sekolah pertama aku berkhidmat sebagai guru..aku kembali ke sana..aku terkejut dan rasa bersyukur kerana ini adalah pilihan pertama semasa aku mengisi borang tukar dulu...SMK Abi adalah pilihan kedua...

3 Tahun aku tak dapat ngajar subjek MPV Multimedia, satu jangka masa yang amat membuatkan aku hilang fokus...

Alhamdullilah...

0 comments:

Popular Posts