Wednesday, January 7, 2009

Apalah nasib si kecil






Lihat, bagaimanakah penderitaan mangsa peperangan di Palestin. Kekejaman Israel Laknaktullah bermaharajalela membunuh umat ISLAM Palestin.

Apakah tindakan dan usaha Mesir, Syria, Turki,Iran dan Iraq dan negara² Arab yang berjiran dengan Palestine. Takut kepada kafir USA? ISRAEL?. Hari² pembunuhan berlaku terhadap insan lemah yang sememangnya tidak mampu mempertahankan diri.

Kita umat Islam masih lagi mampu berseronok, tetapi umat Islam di Palestin, bermandikan darah, airmata mengiringi jasad2 kaku ahli keluarga. Mayat2 bergelimpangan akibat kerakusan Yahudi menjalankan operasi menghapuskan umat Islam.

Apakah usaha dunia Islam? Sekadar melaporkan berita, memaparkan gambar2 dan video keganasan "CELAKA" ini..

Insaflah, marilah kita sesama berdoa agar kemelut ini berakhir dan Islam kembali bersatu dalam menentang keganasan ini. Amin!


ZALIM! ZALIM! ZALIM!

1 comments:

anonymous said...

aku tertarik dengan nasib si kecil. tapi apakah nasib si kecil yang ditinggalkan oleh bapanya sendiri pada usia 55 hari? Sedih melihatkan manusia yg berbicara tentang agama dan ibadah, tetapi ada pihak lain yang terpaksa berusaha untuk mendapatkan hak bagi si kecil yg ditinggalkan. dimanakah tanggungjawab yang sepatutnya di pikul oleh si bapa? mungkin dia lebih takutkan hukuman manusia berbanding dengan tanggungjawab yang sepatutnya di pikul olehnya sendiri. apakah nasib si kecil tu? adakah dia mengenali si bapa pada usia 55 hari itu? tepuk dada tanyalah diri. sedih mengenangkan nasib si kecil itu.

Popular Posts